Friday, February 12, 2010

.....................

pagi jumaat....
aku xtau la nk buat ape..
rumet aku dh tido...
flight dia g kl-sabah arini,kul 12 tghari...
kul 10 pg dia dh gerak balik..
smlm ptg aku ng rumet aku anta zureen balik naik flight..
gile kaya btol minah sorg tu balik perak naik flight...ngee~
aku ni dok atas katil..
xreti2 nk tido agaknye..
xde mood nk tido..
kalau aku tido,mcm2 aku mimpi nti...
sedih je memanjang...
aku xnk life cmni....
sakit,pedih...
isk..isk..xsuke la...
tp aku xkuat pn...
aku luah kt sini jela kn...
tu je aku mampu..hukhukhuk..
sambil aku dgr lagu 'way back into love'...
boleh la..pastu dgr lagu soulmate-romance...
lg la sedih jiwa aku...
dh mmg dh kosong...
nk luah,xde teman....
blog aku ni jela jd teman..
kn..kn..kn...
apela aku bwt kerepek pagi2 ni..
hikhikhik...
aku baru sedar,dh 2 hari aku xjamah ns..
kafe xbkk,mls tol nk gerak g kafe yg bkk...
terasa cm jauh je...
selama 2 hari aku x g kelas,selama 2 hari tu la aku x mkn...
kecoh la ko ni lyn..
sikit2 layan perasaan....
isk..isk..senget dh aku ni...
org lain dh sonok dok uma CNY ni...
aku dok tercongok kt kolej utm ni lg wtpe la ek...
gile tol..
aku dh semakin merepek dh....
ntah la dunia....
makin aku igt semua yg berlaku kt aku...
makin aku sedih...
makin aku rapat kan diri dgn ILAHI...
aku mintak semoga aku jd lebih tabah di hari2 yg mendatang...
aku mmg nasib malang semenjak sem lps lg kn...
TUHAN...ujianMU amat la besar bg hamba MU yg lemah ni...
aku xkuat pn..tp KAU berilah aku kekuatan YA ALLAH....

......aku dh penat.......
......xtau nk tulis pe lg.....
......pale aku dh berat.....
......aku tido dulu la ea.........
......zzzzzzzzzzzzzzzzzz.........


aku tulis sumthing kt blog ble aku rindu kn ko
sori again,azmie....
nyte....

No comments:

Post a Comment

lyn

Note: Only a member of this blog may post a comment.