Thursday, February 11, 2010

SeBaK

........bila aku terjaga dr tidur
mesti dada aku sebak sgt
dlm pale ni ade name dia je
asal aku pkr psl dia
aku jd sebak
& aku terus nangis

arggghhhhh!!!
susah sgt nk lupakan dia
walaupun sekejap je hbgn aku ng dia
tp sgt susah nk lupakn dia
sbb....
mase aku ng dia ade sgt sikit
so,ble dpt jumpe
aku akn appreciate sgt2 mase tu
aku akn appreciate segala yg berlaku mase tu
aku akn appreciate diri dia yg bwt aku hepy

aku pn xtau npe jd cmni
salah aku ke xpnh phm dia
salah aku ke sbb nk perhatian dr dia
salah aku ke kacau dia bwt keje
salah aku ke asyik ssh kn ati dia
salah aku ke bwt dia sakit ati
salah aku ke slalu post mcm2 kt fb
atau
salah dia xpnh nk selami ape yg ade dlm ati aku

aku xnk gngu keje dia pn
aku phm dia sibuk
klu aku post mcm2 kt fb
it doesnt mean 4 u,dear
mmg aku cmni
suke post ape aje yg dlm otak aku
adakah selama ni dia slh sgke
owez think -ve bout dats
OMG!!!
i'm so sorry

klu la aku dpt putar balik detik tu
aku nk dia tau
aku xpnh nk main2 dlm hbgn ni
aku seyes syg dia
aku xpnh anggap dia pengganti sape2
aku terima dia seadanya
tp...
npe semudah tu dia tgglkn aku
npe semua org nk tgglkn aku
aku terlalu annoying ke
maaf la
i'm not perfect
mungkin 1 ari nanti dia akn dpt sum1 yg leh bwt dia gembira
& tak nyusahkn dia mcm aku nie
mungkin aku pn xlayak jd kwn dia
mungkin nk pandang muka aku pn xrela
xpela
aku faham

btw...
i'm sorry 4 everything
thx 4 anything
i'll owez remember our memory
& i'll owez remember ur face & ur name

:: i'm juz a normal person,nothing special,not perfect,not an angel,not a film star,not an actor,not a miss world ::
:: aku adalah aku ::


sory mie
lyn masih xleh lupa mie
lyn syg mie sgt2
sory dear

No comments:

Post a Comment

lyn

Note: Only a member of this blog may post a comment.