Wednesday, February 17, 2010

C.U.T.I

cuti....
best ke cuti?
ape selalu org bwt time cuti ek?
aku rse xbest la cuti...
xde bwt pape pn mse cuti..
tp lain org lain la cara abiskan mase cuti dorg kn..

aku?
aku cuti ni dok uma..
ari 1st cuti tido je...
bgn tido je ngadap laptop,face a book...
pastu ase bosan je aku cek hardisk aku de cete menarik ke x..
seb baik ade..
aku layan la vampire diaries..
agak seronok la..heeeeeeee
mak aku selalu ajak aku g jln2..
beriadah,g hutan bandar la..
aku tercongok kt bilik je..
layan movie..
mmg xde life lgsg..
xde mood actually nk beriadah..
i duno why...
still thinking..........maybe
pastu abis dh tgk vampire diaries aku tu..
i like elena & stefan & oso jeremy!!
cool babeh...hikhikhik...
xsbr nk tggu smbungan nya...

sekarang dh 4 hari cuti...
aku msih lg terperap dlm blik..
mak aku dh bebel pn aku dok diam je..
nk g jln2 sndiri,xde lesen,xde kete,xreti pn bwk kete klu ade kete...
klu dok dlm bilik aku study xpe gk..
ni xabis2 layan face a book..
layan movie..
tp smlm aku g ikut mak aku beriadah..
g hutan bandar mutiara rini..
dekat jek ng uma aku tu..
jln kaki pn boleh ase nye...hahaha
aku g ng mak,abah,auji..
best wooo.....
ade layang2,basikal,tmpt bergymnastik pn leh,jogging..
seronok upe nye kluar bilik..hakhakhak..
abis dh sesi beriadah...
lupe nk amek gmba lor...
LOL...huhuhuhu..^_^

skrg aku terperap semula kt bilik...
huuuuuuuuu...
nk layan gossip gal plak la..
dh lame xupdate cete tu..hukhukhuk..
dh xtau nk story ape dh..
pnt bebel @taip....hikhikhik...
sok2 aku smbung lg..
ble mood nk menaip tu ade la..
heeeeeeee...
pe lg..
ADIOS...daaaaaaa...>_<

from this moment >_<

No comments:

Post a Comment

lyn

Note: Only a member of this blog may post a comment.